10 října 2005

Úvod

Mambo mí drazí, přátelé, známí i neznámí,

vytvořil jsem tuto stránku, abych vás mohl lépe informovat o letošním průběhu mého pobytu v Tanzánii. Tím pádem nemusím každému z vás posílat dlouhé maily s přílohama, které by vám zbytečně plnili vaše emailové schránky. Proto vše uvidíte pohromadě tady, jednotlivé reportáže, nějaké fotky apod.

Pro ty, co nevědí, bych jen krátce uvedl, o co se jedná. Minulý rok jsem téměř 3 měsíce působil jako dobrovolník v jihozápadní Tanzánii ve městě Mbeya, kde jsem učil ve škole pro malé caparty, pracoval v sirotčinci a s dětma na ulici. No a protože se mně to všechno zažralo hruboko pod kůži a Afrika mně dostala, tento rok vyjíždím zase, na stejné místo, i když tentokrát jen na 2 měsíce.

Na všechny známé v Tanzánii už se moc těším, hlavně na děti, které mám tak rád.
Detaily cesty:
odlet - 15.10. 2005 z Prahy přes Londýn a Addis Abbabu do Dar es Salaamu,
přílet zpět domů - 22.12. do Brna v 16:55
cíl cesty - Mbeya, Tanzánie, východní Afrika