21 listopadu 2005

11 - Turnaj v Mortal Kombat

Protože kluci a i některé holky propadli kouzlu bojové počítačové hry Mortal Kombat, tak jako i my kdysi před lety, rozhodl jsem se uspořádat turnaj s cenami pro první 3 soutěžící. Ale ještě předtím krátce o událostech posledních dnů:

- jak se dalo čekat, kuchyň se ještě nezačala stavit, vázne to zase na nějakém chlápkovi, co to má schvalovat a není momentálně ve městě
- jedna chovanka z centra měla narozky a přichystali jí velkou oslavu s hudbou a spoustou jídla, tak jsme se pobavili až do noci, domů mně vezl jeden z kluků na motorce, poezie africké noci za pohybu...aaaach
- do města přijela Američanka z New Yorku zastupující jednu americkou nadaci. Cílem je dát dohromady několik místních NGO (dobročinné nevládní organizace), podporovat je a zastupovat je v Bílém domě. Jednou z NGO je i Charlesova APDIPID, takže nás byla navštívit ve škole, do sirotčince dovezla a rozdávala dárky a v sobotu byla v jedné hale velká schůze všech těchto organizací, které jsem se musel na Charlesovo naléhání zůčastnit, ale aspoň jsem dostal zadarmo malou svačinu.
- balík ještě nedošel a to tam chodím denně to kontrolovat. Prý když to není letecky, tak to někdy trvá i půl roku. Flákači.
- chci uspořádat závod byciklů z Mswiswi do Mahanga. Kolo tam je skoro v každé rodině, tak by mohlo být hodně závodníků. Za prvé chci, aby se tam něco dělo a zadruhé tak chci získat peníze na sirotky v Mahangu. Oficiálně to bude pořádat Skupina KLINIKA (i když o tom ještě neví), ale ve skutečnosti to připravujeme já s Charlesem, který mi pomáhá myšlenkami i činy. Více o tom napíšu v některém z dalších příspěvků.

A teď už zpět k Mortal Kombat. Ceny jsou vesměs symbolické a nedůležité, hlavní je, aby se děti bavili a měli alespoň nějakou motivaci. Odměna pro prvního je pudinkový dort s piškoty (dovoz z ČR) a ovocem, druhý dostane dřevěný hlavolam ježek v kleci (dovoz z ČR) a třetí klíčenku se světlem. Přihlásilo se 18 soutěžících, tak jsme losovali, kdo bude s kým bojovat, první část byla v sobotu, druhá v neděli 20.11. Vítězem se stal tak trochu neočekávaný kandidát, ale tak to má být, prvek překvapení činí soutěže zajímavějším. S dortem se podělil se všemi, tak jak to má být.

V pondělí jsem v Tundumě, což je příhraniční městečko se Zambií. Chtěl jsem si vyřídit vízum, ale musím to nechat až na to další pondělí, kdy pojedu. Moc jsem tedy nepořídil, ale aspoň jsem se zorientoval, zjistil, co a jak, a příští týden mně nic moc nepřekvapilo. Tunduma je špinavá, hlučná, nepříjemně horká, tak jsem se moc nezdržel, jen si dal oběd v nejšpinavější restauraci v mém životě a jel zpátky.

V pondělí si chci udělat asi týdenní dovču v Zambii, hlavní cíl jsou Viktoriiny vodopády. Jeden den tedy asi přespím v hlavním městě Lusaka a odtud směr Livingstone, což je skoro u vodopádů.

1 Comments:

Blogger jirka said...

muzetemi prosim nekdo poslad naimail hru mortal kombat musi jit spustit na vindousu dik

9:55 odp.  

Okomentovat

<< Home